آسمان جدید

بسم الله الرحمن الرحیم

 

من تعبیر دیگری از این جدید بودن آسمان روی سرمان دارم تنها جدیدی که باید در کهن ترین حالت بدنبالش بود. باید یک حقیقت را پذیرفت و آن اینکه ما تعبیر درستی از آلاینده گی تاکنون نداشتیم.

بله بله بله کارهای صورت گرفته تلاش های زیادی شده و.دغدغه خیلی از دانشمندان وحتی شعار خیلی از سیاستمداران بوده وهست و خیلی از اقدامات صورت گرفته در بهترین حالتش بدست عاشقان واقعی سلامت و بهداشت و مردم و موجودات انجام شده ولی کامل و دقیق و در بعضی از جاها رفع مشکلی خود تحمیل مشکل و معضلی دیگر بوده.. به نظر من ما یک خود خواهی بزرگ داریم و آن اینکه جهانی را جهان پاک می دانیم و ایده آل که فقط ما در آن راحت باشیم و این باور غلطی ست

باید این اصل مهم را در نظر داشته باشیم که هر زمان ما توانستیم آسمان و زمین و کوه و دشت وجنگل و دریا را با همه دستاورد ها و تکنولوژی های نوین و ماشین های تولید دست ما برای زندگی بهتر همچنان در حال طبیعی خود حفظ کنیم و آسایش و آرامش ما در رنج دیگر همسایه گان مان در زمین نباشد می توانیم بگوییم ما کار کردیم برای حفظ و حراست از زمین.

ما باید طبیعت را برگردانیم به حالت قبل خود به هزاران سال پیش. بله نمیشود که خانه ها را ویران کنیم ماشین ها را نابود کنیم هر آنچه را استخراج کردیم جابجا کردیم را همه و همه به حالت اول بر گردانیم اما می توانیم اصلاح کنیم.. همانطور که ماشین تولید کردیم که روز به روز ما را به بهتر و سریع تر و امن تر رو به جلو حرکت دهد می توانیم باز ماشینی رو بسازیم که طبیعت ما رو خیلی سریعتر قبل از ویرانی کامل به عقب برگرداند..

من بارها گفته ام باز هم می گویم شما هم شاهد باشید و همه آنهایی که این گفتگو را می خوانند و.یا می شنوند بهترین روش حذف آلاینده ها از مبدا هست اما براستی چند سال چقدر هزینه و چقدر امکانات برای اجرایی کردن چنین طرحی فرصت داریم

آیا پیشرفت یک کشور در پروژه برای حذف آلاینده ها آنهم در مورد آلاینده های موتوری تضمین رفع آلاینده گی و نجات همان کشور هست؟؟  آیا ابرهایی که بارانش را در نقطه ای فرو می ریزد متعلق به همان نقطه هست آیا میوه و محصولات کشاورزی که در آن نقطه. مورد مصرف مردم قرار می‌گیرد در فضای فیلتر شده همان کشور رشد یافته؟؟؟؟

سوال من از همه دانشمندان جهان این است آیا آلاینده ها فقط همان چیزی هست که ما قدرت بررسی و تحلیل و دیدن شان را داریم حال می خواهد با چشم غیر مسلح باشد خواه از زبان ابزارهای ساخته شده ما در آزمایشگاه؟؟؟

New sky   یعنی آسمان جدیدی که بالای جهان قرن بیستم ویکم هست اما چیزی شبیه به آسمان قرن دهم

ما به لطف و عنایت خداوند به این رسیدیم و بعد از سالها تحقیق و آزمایش امروز می توانیم به مردم جهان این مژده را بدهیم که ما ماشینی را تولید کردیم که با سرعت بسیار بالا و با هزینه ای بسیار پایین و با قدرت و.توان عالی ما را و طبیعت جهان مارا به عقب بر می گرداند بدون اینکه دوباره برای این بازگشت چیزی را بخواهیم آوار کنیم.. و امروز اگر بگوییم نیو اسکای تنها ساخته دست دهها دانشمند و محقق جهانی ست و تنها کار بشر است در بستر تکنولوژی های نوین و دستاورد صدها هزار بشر در طی قرن ها ست.. دروغ گفتم چرا که نیو اسکای محصول مشترک انسان و حیوان و گیاهان و خاک و آفتاب و ماه و همه موجودات این کره ی خاکی ست.

نیو اسکای اتحاد و همدلی همه موجودات خسته و زخمی از آلوده گی های دست ماست برای بازگشت به آسمان و طبیعت پاک گذشته بدون تخریب جهان مدرن امروز.

نیو اسکای پاسخ به خواسته های همه موجودات است برای نفس کشیدن در هوای پاک. لبخند سبز نسترن ها و پرواز با شکوه پرستو ها و هوای پر نشاط ریه های عابران زمین است

نیواسکای آسمان جدیدی ست که ما از کره ی خاکی دریغ کردیم و گرفتیم بدون آنکه وقتی داشتیم ماشین و کارخانه می ساختیم وقتی که داشتیم تولیدات صنعتی را فریاد می کردیم.. وقتی داشتیم سر مست از اکتشافات می شدیم از هیچ پرنده ای هیچ حیوانی از هیچ درخت و سنگ و دریا و رودی نپرسیدیم که آیا حال تو هم خوب هست؟؟؟؟

فرهان شاکر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *