بزرگترین انقلاب فن آوری در قرن حاضر

اینکه ما از دستگاه سنگین سازی هوای پاک که یکی از اعضای بدن ماشین نیو اسکای بعنوان بزرگترین انقلاب بشری در فن آوری نوین یادبکنیم شاید بی جهت نباشد البته باید خاطر نشان شد که ما از خیلی از علوم و تحقیقات و فناوری های دیگر نقاط جهان بی اطلاع ایم اما آنچه که ما به لطف خداوند در پی پانزده سال تحقیقات در زمینه اب و هوا و خاک و گیاهان و جانوران بدان رسیدیم یعنی تکنولوژی تغییر چگالی هوا در ابعاد بسیار بالا تر از مرزهای علوم شیمی و فیزیک امروزی فرا تر رفته و فرصت بزرگی ست که به ما این امکان را می دهد که به واحد فشار هوا در سطح غلبه کنیم..

اینکه بتوانیم فشار هوای موجود در کوهستان ها را با تمامی پارامتر های حیاتی آن و عناصر زیست محیطی موجود در هوای کوهستانی در ارتفاع 4000تا 5000متری را در سطح یک کویر یا اینکه در سطح دریا ایجادکنیم.

توان تغییر چگالی هوا می تواند در آینده زمین و حتی کرات دیگر مانند مریخ تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.پوشیده نیست الان بر کسی ایده و طرح ساخت کوهستان های مصنوعی در نقاطی از این کره برای تغییرات جزئی در آب و هوا.اما با این تکنولوژی دیگر نیاز به ساخت کوهستان مصنوعی نداریم و هر جا که بخواهیم از لذت هوای پاک و خنک کوهستانی لذت ببریم و بطور مثال در دبی لطافت هوای کوهستانی دنا و شهر کرد را تجربه کنیم..

تغییرات چگالی هوا و کنترل دما و.رطوبت و فشار هوا به ما کمک خواهد کرد که کویر های خشک را کم کم به زیست گاهی سرسبز و مناطق شرجی که رطوبت هوای آنها بسیار بالاست از نیاز به آب آشامیدنی سالم تا حدود زیادی خود کفا کنیم و از گرما و.رطوبت محیط در ابعاد زیادی بکاهیم .. حتی با همین تکنولوژی قادر خواهیم بود زمینه های حیات در کره مریخ و.زندگی پایدار و جاری را در این سیاره از یک رویای دیرینه به حقیقتی دست یافتنی تبدیل کنیم.. ما با همین تکنولوژی حتی قادر به زندگی در اعماق اقیانوس ها را نیز بهتر تجربه کنیم و درآینده غواصی های طولانی مدت و.راحت تری در عمق دریا ها داشته باشیم از شر تمام آلاینده های محیطی در کلان شهرها خلاصی یابیم و تن زخمی اتمسفر زمین را جراحی و بازسازی کنیم

فرهان شاکر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *